بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing ): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد. بازاریابی امیال و ن .




دانلودستان بازاریابی ,بازار ,پيش ,بينی ,پاورپوینت ,تعریف ,پيش بينی ,و پيش ,بازار و ,بينی فروش ,فروش درمنبع

مرتبط بودن رشته تحصیلی نیروهای آموزشی در روند تدریس

کارگاه آموزشی تیم و گروه

تحقیق آماده افكار و عقايد امين الدوله - 41 برگ وورد قابل ویرایش

دانلود طرح توجیهی تولید پودر ماهی

کارت ویزیت پوشاک لایه باز

پروژه: تهیه بانک نشای مکانیزه ی برنج

مجموعه سئوالات آزمونهای کارشناسی ارشد علوم اجتماعی (مفاهیم حوزه های مختلف جامعه شناسی) از سال 1393-1375

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

ادبی جدیدمارکت Mr EXE پارکینگ متحرک سایبان چادری تاشو عکس های عاشقانه هر چی که بخوای تعمیرات ترازو گاموت گیفت تردمیل خانگی ارزان و مناسب خرید کانکس اسکابن : تولید کانکس و خانه های پیش ساخته